سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 6
کل بازدید : 101934
کل یادداشتها ها : 22
خبر مایه


سلام
بعد از وقایع روز عاشورا دل همه مردم بدرد اومده وهمه خواهان رسیدگی به این جریان و محاکمه هتاکان هستند و البته مردم باغیرت ایران اسلامی هم در سراسر کشور این خواسته رو با راهپیمایی های خودشون در نقاط مختلف کشور نشون دادند و مردم تهران هم قرار فردا ساعت 15 در میدان انقلاب تجمع کنند تا به ندای هل من ناصر ینصرنی امام حسین علیه السلام لبیک بگند.
از شما هم میخوام حتما در این راهپیمایی شرکت کنید تا اعتراض و خشم و نفرت خودتون رو نشون بدید و تمام دنیا بگید که ما منتظران قائم ال محمد (عجل الله تعالی فرجه الشریف) ساکت نخواهیم ماند و توی دهن  هر کسی میزنیم که بخواد به مقدسات ما توهین کنه یا حتی نگاه چپی بکنه.
در ادامه مطلب اطلاعیه شماره شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی را در این مورد مشاهده کنید.
موفق باشید
یاعلی
ادامه مطلب...
  
بسم الله الرحمن الرحیم
در این مدتی که این وبلاگ رو دارم سعی کردم از نوشتن در مورد مسائل سیاسی خودداری کنم اما الآن دیگه جای سکوت نیست چون دیگه مسائله سیاست و انتخابات و موسوی و احمدی نژاد نیست الآن مساله ، مساله ولایت و اسلام و حرمت عاشورای حسینی.
دیروز و در عاشورا 1431 هجری قمری عده ای از خدا بی خبر و از نسل بنی امیه حرمت روز عاشورا رو نگه نداشتند و در هنگام نماز ظهر عاشورا دست به حرمت شکنی و تخریب اموال عمومی ضرب و جرح عزادارن حسینی  و کشت و کشتار هدفدار و همچنین حمله به نمازگزاران و مساجد پرداختند و بعد از اون هم دست زدند و هلهله و شادی کردند (اللهم ان هذا الیوم تبرکت به بنو امیه) و در شعارهاشون هدف اصلیشون اسلام و اصل ولایت فقیه بود که شاید ذهن ناآگاه ابتدا به سمت  امام خمینی (رحمه الله علیه) یا مقام معظم رهبری (حفظه الله) منحرف بشه اما نکته اصلی همین جاست که اصل ولایت فقیه ولایت مولانا و مقتدانا صاحب الزمان عجل الله تعالی فرجه الشریف هست و کسانی که این شعار رو میدند نه تنها با نظام اسلامی مخالفند بلکه با اسلام و ولایت و هدایت خدایی مخالفند که البته این رو با هلهله و شادیشون در روز عاشورا و پیروی از بنی امیه و ال زیا و ال مروان و شمر نشون دادند.
اما این رو بدوند تا وقتی که ما هستیم و دنیا هست اسلام زنده است و این نظام اسلامی پایندست و ان شاالله پرچم این حکومت از دست ولی فقیه به دست صاحب اصلی اصل ولایت فقیه سپرده خواهد شد ان شاالله.
اما پرچم داران جنبش سبز بدوند که رفتار و اعمال اونها و سکوتشون در مقابل حرمت شکنی های گذشته و حتی انکار اونها کار رو بجایی رسوند که این حرمت شکنی اتفاق بیفته و اونها مسئولند و باید در این دنیا و اون دنیا جوابگو باشند.
قوه قضاییه و نیروی انتظامی هم باید بدون هیچگونه اغماضی این حرمت شکنان رو شناسایی و به شدید ترین نوع ممکن مجازات کنه مگرنه خود مردم پاسخ این امویان زمان رو خواهد داد.

اللهم عجل لاصل ولایت فقیه الفرج که همانا اصل ولایت فقیه همان ولی امر تو و امام زمان ماست.

موفق باشید
یاعلی

  
برگرفته از خبرگزاری فارس-
تازه‌ترین شعر علیرضا قزوه درباره حرمت شکنی های دیروز تهران
دعوا سر حسین اصلی‌‌ست و تشنگان دارند آب می شوند

خبرگزاری فارس: علیرضا قزوه درباره حوادث و حرمت شکنی های دیروز تهران شعر سپیدی سروده است.



شام غریبان حسین امشب است...
ادامه مطلب...
  
بسم الله الرحمن الرحیم
السلام علیک یا اباعبدالله ایها الشهید
سلام بر شهید امر به معروف و نهی از منکر ، سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین
1400 سال پیش امام حسین علیه السلام برای امر به معروف و نهی از منکر قیام کرد تا راه و دین جدش باقی بماند و تا امروز هم این راه ادامه داشته و منشا حرکت انقلاب اسلامی هم قیام حضرتش بود اما اکنون دنیا با محوریت منافقون سعی در حرمت شکنی روز شهادت مولای تشنه لب امام حسین علیه السلام دارد اما از این نکته غافل است که مردم حسینی و عاشورایی ایران تحمل جسارت به این روز مقدس را ندارند و تا آخرین قطره خون در راه این امام گرانقدر ایستاده اند تا پرچم این نظام و انقلاب را بدست منتقم خون حسین بن علی علیه السلام برسانند.
اللهم عجل لولیک الفرج
ای منتقم خون خدا کی میایی؟
ان شاالله که در قیام حضرت عجل الله تعالی فرجه الشریف در رکابشان باشیم و به سرنوشت کوفیان که ندای آقا بیایشان بلند بود دچار نشویم
موفق باشید
یاعلی

  




طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ